Dag 2: Koh Samui

17 april 2022 - Ko Samui, Thailand

Gisteravond hebben Kim en ik genoten van een warme briesje en het koude Thaise bier.

Vanmorgen zijn we bij een ander hotel wezen ontbijten. Joris krijgt veel aandacht van Thaise mensen, vast om zijn blonde koppie. Kim is een eind gaan lopen, terwijl ik, samen met Jasmijn en Joris, het zwembad onveilig maakten. Daarna was het een kwestie van inpakken en de taxi pakken om naar het vliegveld te gaan. We gaan naar Koh Samui.

De vlucht ging super snel! Toen we landden was het net alsof we in een film zaten. We werden heel gastvrij ontvangen op een schitterend klein vliegveld! Er stond al iemand klaar om ons op te halen. @wowexels: Fijn om weer terug te zijn😜 In Bangkok was het al rustig, maar hier is het nog stiller, wat toeristen betreft! Eenmaal aangekomen bij Lamai Bayview Resort kregen we eerst een welkomstdrankje. We hebben ons gesetteld in een mooie family bungalow met zeezicht. De geluiden van de natuur, aapjes, prachtige vogels, een topper van een zwembad en een privé strand, waar we alleen waren. We hebben 3 mensen kunnen spotten over het gehele strand van Lamai, dat is echt abnormaal!

We hebben in het restaurant een hapje gegeten en direct daarna wilde Joris graag slapen. Ik ben Jasmijn een eindje gaan lopen en even naar een supermarktje geweest. Het is hier pikkedonker en met al die geluiden eromheen maakte dat de wandeling heel leuk!  Jasmijn is vervolgens ook in haar bed gaan liggen en nu kunnen Kim en ik de beentjes strekken op onze veranda, Een koude Chang erbij en genieten van de rust.

Corona zorgt ervoor dat iedereen hier alert is, mondkapjes, desinfecteerverstuivers met automatische temperatuurmeter en op de vliegvelden is er een automatisch systeem waar iedereen op afstand op temperatuur wordt getest. Een mega groot scherm, vele camera’s die alles vastleggen. Het is verboden om foto’s of video’s ervan te maken, dus kunnen we het helaas niet laten zien. Erg indrukwekkend allemaal.

Tot morgen!

1. Marjolein:
    17 april 2022
    Wauw wat mooi!
  2. Patricia:
    17 april 2022
    Hoe gaaf jongens, super mooi en heerlijk genieten,.
  3. Helen:
    18 april 2022
    Ziet er wel heel prachtig uit!
  4. Tom en Nanda:
    18 april 2022
    Ziet er allemaal heerlijk en prachtig uit! Geniet ervan!