Dag 20: Bangkok

5 mei 2022 - Bangkok, Thailand

Vanmorgen werden we wakker in onze mooie bungalow. We zijn in het restaurant gaan ontbijten en daarna zijn we lekker gaan zwemmen. De backpacks hebben we alvast goed ingepakt voor de terugweg. Tegen lunchtijd zijn we naar het strand gelopen en hebben we over het strand gelopen en wat gegeten in één van de restaurants.

We liepen terug en hebben toen een scootertaxi genomen, puur voor de fun, want die hadden we nog op het lijstje staan. Het is een scooter met een soort kar ernaast, superleuk!

We konden nog even relaxen en toen was het tijd om naar het vliegveld te gaan. We waren ruimschoots op tijd en we moesten dus lekker even niks doen. De vliegreis duurde een uur en een kwartier. We hebben een taxi gepakt naar Charlie House Pinklao, waar we drie jaar terug ook zijn geweest. Same same, but different. We hebben onze backpacks gedropt en toen een eindje gaan lopen. We hebben over een paar eetmarktjes gelopen en wat gegeten. Het was hoogtijd voor de kiddo’s om te gaan slapen, dus die hebben we net in bed geworpen.

Wij gaan nog even ons best doen om te genieten van de laatste avond in Thailand! Morgen een fietstour door Bangkok!

Tot morgen!

Avond in Bangkok

Crêpe maken in Krabi

1. Johan Leushuis:
    5 mei 2022
    Niks mis mee met het hotel op de foto's. Goeie reis naar Bangkok.
  2. Helen:
    6 mei 2022