Dag 7 Chiang Mai

24 april 2019 - Chiang Mai, Thailand

Good day everyone,

Gisteravond besloten wij, na wat speurwerk gedaan te hebben, om niet naar Khao Sok National Park te gaan. Het is in deze tijd van het jaar best prijzig om er te komen en de reistijden zijn erg ongunstig. Met in ons achterhoofd dat Joris en Jasmijn hoogstwaarschijnlijk het nut er niet van inzien. Nieuwe planning dus!

Vanmorgen hebben we last minute tickets proberen te versieren om naar Krabi te gaan. Een relaxte plek in het Zuidwesten van dit veelzijdige land. Online versieren van de tickets was een grote uitdaging, dat is ook niet gelukt, toen via de telefoon, hoopvol, maar nee, dit werkte ook niet. GRAB app, ik naar het vliegveld, terwijl de rest zich vermaakte in de bak met H2O! Op het vliegveld leek het te lukken bij de frontdesk, maar tijdens de laatste stap van het boeken werd de prijs ineens heel hoog. Was ik 5 minuten eerder geweest, dan was de prijs een stuk lager en zaten we nu in Krabi. Geen nood aan de man, want haastige spoed is zelden goed! Even nog een stop bij de frontdesk van Airasia: zij hebben morgenvroeg een rechtstreekse vlucht naar Krabi! En nog eens goedkoop ook. Ik weer in de taxi en terug naar Little Village Chiang Mai.

We hebben direct geboekt, taxi geregeld en ook ons verblijf op Krabi gevonden. Top! Nu in de chillmodus, waar de rest allang in zat.

Heel “saai”, maar we hebben niks anders gedaan dan onwijs hard relaxen!

Voor de afwisseling zijn we gaan opfrissen en we hebben daarna een hapje gegeten.

Je kunt het haast wel raden: Ulleke en dulleke liggen te maffen en wij gaan verder waar we gebleven waren, in de relaxmodus!

Take care of yourself and eachother.

1. Rene en Pauli:
    Krabi opgezocht
    Ziet er fantastisch uit
    Goeie reis😎😙
  2. Johan Leushuis:
    24 april 2019
    Veel plezier in Krabi, bon voyage.
  3. Renate:
    24 april 2019
    Heel veel plezier samen in Krabi