Jasmijn haar verhaal : avontuur!!!

7 mei 2023 - Hengelo, Nederland

Vandaag 2 mei: een man hielp ons met een Resort te vinden om te slapen, hij zei: ik help wel met het vinden van een Resort ja kan je ons dan wel naar riad Feng shui brengen ja ja zegt ie ja ik ken dit plaatsje al heel lang ja maar de naam van het Resort is wel veranderd dus het is een andere naam. Wij (papa (stefan) mama (Kim) en joris) die vonden het wel raar mara toen zei de meneer van riad Feng shui sorry  het Resort zit vol. Ah wat jammer, toen zij die meneer die ons aan het helpen was ik weet een ander Resort kom maar mee wij gingen mee toen we aankwamen zij mama (Kim) hebben jullie toevallig nog een kamer voor 4? Ehm even kijken, ja kom maar mee het was wel een mooi kamertje 100 DH per nacht 10 euro dus en wij wouden het doen voor 2 nachten toen ging die de paspoorten bekijken (etz) toen vroeg mama (Kim) wil je dat ik nu of morgen betaal ja zegt ie doe nu maar, toen dacht mama (Kim) al van er klopt iets niet toen ze de portomone wou pakken dacht ze ineens ik ben hem vergeten bij het tank station ze hielt ales uit de tas maar het was echt zo. Die meneer en papa (Stefan) kwamen terug van de auto parkeren joris en ik waren heel verdrietig want in de portomone zaten alle bankpassen al het geld en het was zelfs nog 42 minuten rijden naar DAT tankstation maar toen gingen we naar dat parkeerplaatsje om de auto op te halen. https://media.tenor.com/unPcmZMZkGgAAAAM/baby-crying.gif en mijn vader (Stefan) die was nog even aan het praten met die meneer die ons aan het helpen was en mijn vader (Stefan) zei wat ben je nu aan het doen ja hij zei van gewoon een beetje mensen helpen maar ik wil er wel centjes voor. mijn vader zei van we moeten weg voor de portomone ja hij zei van waar blijft mijn geld dan ik heb jullie tog geholpen terwijl wij mama ik en joris heel kwetsbaar waren en papa zei van hier wil je deze ring ik heb er 20 euro voor betaald maar dat wou hij niet hij wou echt geld maar toen zijn we gewoon weggereden naar het tankstation in was heel misselijk en joris zijn schoenen zaten niet lekker. Toen we er waren lag hij niet op de stoel mijn vader liep Naar binnen en vroeg of ze de portomone Hadden en ja ze hebben hem ik kreeg gewoon trannen in mijn ogen zo blij dat we hem terug hebben en toen gingen we lekker even wat lekkers halen we hadden macarons gehaald en chipjes fruit aardbeien en frambozen en sinasappelsap stokbroden donuts en ijsklontjes voor het drinken en toen gingen we Naar het Resort riad dagla en daar hebben we lekker gezwommen en gechilld met wat lekkers. En toen hadden we avond eten lekker stokbroodje met kruidenboter,het was heel lekker. En toen nog even gegamed en lekker gaan slapen.

We vonden het een groot avontuur en we waren blij dat we nog even konden chillen