Dag 12 Koh Lanta

29 april 2019 - Koh Lanta, Thailand

Shalom!

Gisteravond hebben geborreld met onze Nederlandse buren. Het werd natuurlijk weer later en later. Vanmorgen hebben we een hele rustige opstart gehad en daarna in het restaurant ons ontbijtje gedaan. We blijven een nachtje langer hangen hier, aangezien de sfeer hier zo fijn is.

Een beetje hangen bij het zwembad, gesnorkeld in de zee, op het strand gehangen en af en toe wat gesnackt, waaronder magnifieke deep fried pineapple with honey! We hebben boottickets geregeld om morgen naar Koh Phi Phi te gaan. Alles betaald hier en daarna een gezellige strandwandeling gemaakt en weer gegeten. De tickets terug naar Bangkok zijn ook in de pocket, wat ons nog rest is een aangenaam bungalowtje op het strand vinden op het bounty eiland Koh Phi Phi.

Dat gaan we zometeen onder het genot van een koude Chang bier maar eens even doen.

Dit keer een kort en bondig   verslag, dat krijg je van een dagje luieren, desalniettemin was het wel weer een dag vol glimlachen!