Dag 3 krabi
20 april 2026 - Ao Nang, Thailand
We werden redelijk optijd wakker. Wekker om 10 uur gezet en we moesten de kids weer wakker maken.
Geen ontbijt bij onze mooie villa ,dus ben ik naar de 7eleven gelopen en heb daar een basic ontbijtje gehaald. Met onze bekende drankjes erbij ,want vocht hadden Stefan en ik wel nodig.
Daarna heerlijk gezwommen, gechilled en zonnebaden bij ons verblijf.
Maar dan.... Slaat de honger toe en de drang om wat te ondernemen.
Ik de eigenaresse appen voor scooters. Ze stonden hier binnen 5 minuten.
Omkleden en hup door naar het strand, want eten en monkey trail was het plan.
Heerlijk weer Thais gegeten en Joris had al even voor ons allemaal een massage geregeld voor na de trail. Hahahahah stoertje!! En zo lekker ingeburgerd al!!
Wij in de hitte naar boven via het strand met trappen omhoog. Allemaal houtje touwtje werk want betreft veiligheid. Lekker met bamboe en echt touwtjes ,maar ach wij denken altijd maar: er gaan hier zo veel mensen overheen waarom zouden wij dan diegene zijn die dan vallen. Dat gebeurde dus ook niet. En zoals de rit al zei : monkey trail, we zagen er 1!! 🤣🤣
We kwamen uit op een klein strandje waar ze een mega Resort aan het bouwen zijn en de boot met alle bouwmaterialen lag heerlijk voor de kust. Fantastisch uitzicht dus 😉
Maar goed wij weer terug en tegen de tijd dat we terug waren , waren we weer 2 liter lichter.
Maar op naar onze 3e massage. Stefan en ik een olie massage en de kids weer een foot massage. Nu een uur lang. Omgerekend 25 euro in totaal! De kids heerlijk kletsen samen en Stefan en ik dwaalden weg in onze massage. Wat lekker!!! En dat gewoon op het strand!!! Daarna kregen we fruit en water!
Had ik al gezegd dat we de chillstand doen deze vakantie?? Hahahhaha...
Wij terug naar onze scooters want het was inmiddels 18.00 uur. De zon ging al langzaam onder en de temperatuur was heerlijk!
Dichtbij onze villa zit een Boeddha beeld boven op een berg. Die gingen we nog even aan doen. Wel even wat trappen op ,maar wat mooi weer!! Genoten van het uitzicht en even stilstaan bij het feit dat wij dit kunnen en mogen doen! Elke hoekje is gewoon mooi hier!
Nog even zwemmen, tukkie doen aan het zwembad en weer gaan met die banaan ,want het avondprogramma staat op het menu: eten!!
Scooters gepakt en ergens halverwege onze plek en het strand gestopt. Heerlijk gegeten bij een Thais restaurant!! Yummmm!!! Ook morgen kunnen we er nog van profiteren. Heb het niet alleen over de scherpte ,maar ook de knoflook 🫣
Daarna lekker fruit gehaald op een marktje: echt Thais fruit! Weet even niet meer hoe het heet. Iig Drakon fruit! De kids zijn er dol op.
Maar ook wilden ze het lava chococakje proberen bij de 7eleven! Dus op de scooters richting onze villa (blijft leuk zeggen) en daar even gestopt. Drankjes gehaald, lava cakjes en weer terug.
Nu weer in de chillstand en proberen optijd te gaan slapen😅
Bis morgen!!
1 Reactie
-
Marjolein:20 april 2026Oooh wat zijn jullie maximaal aan het genieten!! Heerlijk zeg!! En Jasmijn ook haar yoga oefeningen aan het doen. Ik geniet heerlijk met jullie mee!
