Heenreis
Vrijdagochtend 17 april:
We gaan weer naar Thailand. En mensen zeggen soms ; alweer;!?! Euh ja er is hier zo veel te zien ,te doen en elke keer is het weer anders. En we hebben ' maar' twee weken en we gaan Thailand in de redelijke chillstand proberen. Want ik, Kim, heb vaak last van Fomo 🫣. En doe graag dingen en stilzitten zit niet in mijn aard.
Maar goed we werden optijd wakker. 14.00 uur gaat ons vliegtuig vanaf Amsterdam!
Ik heb nog even 5 km gelopen ,want tja moet lang stilzitten straks.
Koffietje bij opa en oma en gaan met die banaan! Oma brengt ons weg naar het station en we konden direct instappen nadat wij onze koffie hadden gekocht.
Na , hoe is het mogelijk, precies optijd aangekomen op Schiphol.
Inchecken was al gebeurd ,maar toch hoe bijzonder ook gebeurd alles daar weer opnieuw. We kregen van die lieve mevrouw mooie plekken van Mumbai naar Bangkok. 1 rij van 3 voor 2 personen. Mooi, want dan kunnen we lekker wat slapen.
Maar eerst naar Mumbai. Opzich een prima vlucht. Wel anders dan we gewend zijn. Beetje low budget voor hetzelfde geld als normaal. Dus geen kussentjes en dekens. En geen lekker biertje of wijntje bij het eten. Daar moest je dan apart voor betalen. Maar goed dikke prima! Ook zaten we niet bij elkaar. Het waren rijen van 3 helaas. Dus Joris en Stefan samen en Jasmijn en ik. Helemaal ok. Maar moet toch even wat kwijt ,want wij vinden die Indiërs gewoon niet zulk aantrekkelijk volk om eerlijk te zijn. Hebben allemaal rare tiks en ze zijn toch niet zo heel netjes en leven alsof ze alleen op de wereld zijn. Maar goed ook die mensen mogen er zijn 😉
We kwamen na 8 uur goed en wel aan in Mumbai en daar was het chaos. Er werd omgeroepen dat wij onze bagage op moesten halen en opnieuw door de douane. Maar hoe dan... We gingen al boarden in minder dan een uur. Dus ik wel een beetje in de stress en tja daarom ben ik getrouwd met Stefan ,want hij zei; komt wel goed en anders slapen we een nachtje in Mumbai.
Maar gelukkig renden we door het vliegveld en kwamen we ineens bij een hele lange rij. Er werd geroepen Bangkok, people for Bangkok!!! Yes! Dat zijn wij!! En ja we mochten voor en Nee hoor geen bagage ophalen dus. Was toch allemaal netjes geregeld. Onze namen werden van een lijstje ... Nou euh zeg maar lijst weggestreept en we konden weer door de douane. Dus weer helemaal relaxt en we gingen 20 min later boarden. Op naar Thailand ,want India staat niet op ons lijstje 😅

Geniet ervan😘